مدل لباس

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم - سی فان

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم

دسته بندی : مدل جدید تاریخ : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم

در این قسمت و مطلب به این موضوع میپردازیم که چطور و چگونه افتادگی شکم را در مردان و زنان با اطلاع از نکات مهم درمان کنیم که شما میتوانید در ادامه این بخش مشاهده نمایید و بخوانید و این موضوع را دنبال کنید …

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم

مثلاً اگر فردی طی رژیم لاغری ۳۰ کیلوگرم وزن کم کند وزن کاسته شده از شکم او بیست کیلوگرم است. وزن شکم یک زن باردار پس از وضع حمل ۱۰ کیلوگرم کاهش مى یابد، در نتیجه دیواره ی شکم کاملاً به هم ریخته و پر چین و چروک می‌شود. بنابراین می توان مشکل شکم فردی را که ۲۰ کیلوگرم از آن کم شده تصور کرد

از شروع تا پایان رژیم غذایی، «هر روز سه بار در حالت ایستادن یا راه رفتن یا هنگام کارهای معمولی شکم خود را کاملاً داخل بکشید و آن را به مدت هفت دقیقه به همان حالت نگه دارید».

این کار را هر روز سه بار تکرار کنید زیرا به این ترتیب شما دو ماهیچه ی موجود در دیواره ی شکم را تقویت نموده، مانع چروک آن شده‌اید.

خانم‌ها می توانند این کار را هنگام آشپزى، ظرف شستن، اتو زدن و… انجام دهند

ناگفته نماند که زنان با سن بالای ۴۰ سال و اضافه وزن بیش از ۲۰ کیلوگرم با سابقه چندین بارداری نباید توقع معجزه داشته باشند، زیرا دیواره شکم این افراد تغییرات برگشت ناپذیری یافته که امکان ندارد کاملاً صاف و بدون چروک شود.

ناگفته نماند که دیوار شکم خانم‌ها دو نوع است

یک نوع پر از فیبروبلا است که کولاژن می‌سازد ودیوار شکم را کششی می‌کند . در نتیجه دیوار شکم حالت لاسیکی وکششی پیدا می‌کند . خانمهای از این تیپ حتی بعد از چهار زایمان ، دیوار شکم صاف و اتو زده دارد . این تیپ حتی اگر ۳۰ کیلوگرم وزن کم کنند مطمئنا مشکلی نخواهند داشت .

برخلاف نوع دیگر از خانم‌ها که دیوار شکمشان فیبروبلاست کمی‌دارد و ساخت کلاژن در آنان بسیار ضعیف است بطوری که تنها یک شکم زایمان کافی است چروکهای فوق العاده شدیدی ایجاد کند.
این تفاوتها خلقتی است . وامیدوارم که خانم‌هایی که از این تیپ هستند واضافه وزن خیلی بالای دارند از ما توقع معجزه نداشته باشند، و بفکر عمل برداشتن پوست‌های اضافه بعد از کاهش وزن باشند
 
با این  نرمش‌‌ها به آسانی می‌توانید صاحب یک شکم صاف، سفت و متناسب شوید. شما می‌‌توانید تعدادی از این‌ها را به برنامه روزانه‌تان تبدیل کنید.

برقصید:

هرنوع رقصی که در آن تحرک زیاد باشد برای سوزاندن چربی و کالری عالی است(حدود ۴۰۰کالری درساعت). در ضمن رقص یک ورزش مناسب برای کمر و پهلوها هم به حساب می‌آید.

صندلی‌تان را با یک توپ فیتنس عوض کنید:

شاید کمی‌احمقانه به نظر بیاید ولی نشستن روی توپ فیتنس به جای صندلی موقع تماشای تلویزیون باعث می‌شود شما شکمتان را سفت نگه دارید. برای حفظ تعادل و ثابت ماندن روی توپ باید از عضلات شکم استفاده کنید.

دراز نشست: 

حتماً قبلاً هم درباره درازنشست زیاد شنیده‌اید. این نرمش برای ازبین بردن شلی شکم موثر است. شاید بلافاصله تغییرات را نبینید، هربار حداقل ۱۰ الی ۲۰ درازنشست بزنید. بهتر است همیشه دست‌هایتان را کنار گوش‌ها نگه دارید و زیر سرتان نگذارید تا به گردن و پشت فشار زیادی وارد نشود.

حلقه معکوس:

اگر انجام درازنشست برایتان سخت است، به جای آن حلقه معکوس را امتحان کنید. این حرکت به مراتب آسانتر و به همان میزان موثر است. روی زمین دراز بکشید و دست‌هایتان را کنارتان روی زمین بگذارید. به کمک عضلات شکم باسن خود را از روی زمین بلند کنید درحالی که دست‌ها، بازوها و کتف‌هایتان همچنان روی زمین قرار دارند. چند ثانیه خودتان را نگه دارید و بعد به آرامی‌دوباره پایین بیایید. هربار حداقل ۱۵ تا ۲۰ مرتبه این حرکت را انجام دهید.

یوگا:

یوگا فقط مخصوص آدم‌های خاص نیست، هر کسی با هر شرایط بدنی می‌تواند این ورزش را انجام دهد. یوگا برای سفت کردن همه قسمت‌های بدن خصوصاً شکم بسیار موثر است زیرا تمرین تنفسی که انجام می‌شود عضلات شکم را درگیر می‌کند، و درضمن طرز ایستادن شما را اصلاح می‌کند. و درست ایستادن هم منجر به داشتن شکم صافتر می‌شود.

به طرز ایستادن خود توجه کنید:

برای صاف نگه داشتن شکمتان باید سعی کنید عضلات پشتتان را هم محکم نگه دارید تا به عضلات اطراف کمر و پهلو کمک کنند. بدین وسیله ستون مهره‌ها هم محفاظت می‌شود، پس صاف بایستید و عضلات پشت و شکم خود را شق و رق نگه دارید.

دراز نشست مورب:

بعد از مدتی که درازنشست انجام بدهید، متوجه می‌شوید که انجام این حرکت برایتان بسیار راحت شده است اما به جای کنار گذاشتن آن یا بیشتر کردن تعداد، این حرکت را کمی‌متفاوت‌تر بزنید. دست‌هایتان را کنار گوش‌ها نگه دارید و خودتان را به آرامی‌بلند کنید سپس بدنتان را خم کنید(از کمر، نه از پشت یا شانه) و سعی کنید زانوهایتان را با آرنج مخالف لمس کنید. برای مثال آرنج راست شما بالا می‌آید و درجهت مخالف زانوی چپ را لمس می‌کند، سپس دوباره به وضعیت اول برمی‌گردید. این حرکت را برای هر طرف ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

انگشت‌های پا را لمس کنید:

اگر از درازنشست خسته شده‌اید این تمرین را به جایش امتحان کنید. روی زمین دراز بکشید و بازوها را به سمت سقف بالا نگه دارید. به آهستگی خود را به سمت بالا و جلو هدایت کنید تا جایی که دست‌هایتان به سمت انگشت‌های پا نشانه روند و اگر می‌توانید سعی کنید انگشت‌ها را لمس کنید. سپس دوباره به وضعیت مستقیم برگردید ولی به آرامی‌این کار را بکنید تا عضلات کمی‌کشیده شوند. ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

شکمتان را تو نگه دارید:

اگر برای ورزش احساس تنبلی می‌کنید، این نرمش خیلی ساده است. تو نگه داشتن شکم به تنهایی، در حال راه رفتن یا وقتی منتظر اتوبوس ایستاده‌اید، به سفت شدن شکم خیلی کمک می‌کند.

…………….

چطور افتادگی شکم را درمان کنیم,حرکات ورزشی برای درمان افتادگی شکم,چطور شکممان را سفت کنیم,چطور شل شدن شکم را درمیان کنیم,آرایش و زیبایی

اختصاصی سایت میدانم

نوشته چطور افتادگی شکم را درمان کنیم اولین بار در میدانم-سرگرمی,بیوگرافی,عکس,مد زیبایی,پزشکی,زناشویی,تکنولوژی,دانلود,خبر پدیدار شد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 0
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب